مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 00:052023-09-08سياسي

عباسی: شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی خروجی لازم را نداشته است


نائب رییس دوم کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره تاخیر 50 روزه شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی در تعیین قیمت ها، گفت:این شورا به صورت مستمر جلسه دارد ولی خروجی لازم را هنوز نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی  باشگاه توانای خبرگزاری فارس، کشاورزان وارد آخرین ماه تابستان شده اند و فصل برداشت محصولات کشاورزی در بسیاری از استان ها به پایان رسیده، اما دولت هنوز قیمت جدید محصولات کشاورزی را اعلام نکرده است.

  در همین زمینه علیرضا عباسی نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبر گزاری فارس گفت: در رابطه با تعیین قیمت محصولات کشاورزی و خرید تضمینی محصولات از کشاورزان، مجلس قانون شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی را در ابتدای دوره  یازدهم  اصلاح کرد.

وی با اشاره به تشکیل شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی افزود: در این شورا وزیر کشاورزی به عنوان رییس شورا، وزیر اقتصاد و رییس سازمان برنامه و بودجه به عنوان 2 عضو دولتی دیگر، شش نفر از خبرگان فعالان کشاورزی، اصناف کشاورزی و 2 نفر نماینده مجلس به عنوان ناظر معرفی شدند.

نائب رییس دوم کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی به صورت مستمر در داخل وزارت جهاد کشاورزی در حال برگزاری است ولی خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسی: شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی خروجی لازم را نداشته است

عباسی: شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی خروجی لازم را نداشته است