مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-02سياسي

ورود مدیریت بحران تهران به موضوع خشک شدن چشمه علی/ بررسی دلایل و راهکارهای احیا


معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از پیگیری دلایل خشک شدن چشمه علی شهر ری و راهکارهای احیای آن در این سازمان خبر داد.

- معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از پیگیری دلایل خشک شدن چشمه علی شهر ری و راهکارهای احیای آن در این سازمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن فصیح با اشاره به اقدامات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در مورد خشک شدن چشمه علی در شهرری، گفت: با توجه به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرری مبنی بر بررسی علل خشک شدن چشمه علی و همچنین ارجاع موضوع از سوی شهردار تهران، جلسه ای برای بررسی موضوع با محوریت معاونت پدافند غیرعامل سازمان برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان ادارات و سازمان های دخیل در موضوع شامل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی، آب منطقه ای و حفاظت محیط زیست به بیان نظرات و مشکلات ناشی از موضوع و همچنین دلایل احتمالی بروز این مشکل با توجه به ابعاد مختلف موضوع پرداختند.

وی با بیان اینکه اهمیت این چشمه به عنوان نخستین اثر ثبت شده طبیعی شهرری و سومین اثر طبیعی ثبت شده استان تهران مورد تاکید قرار دارد، گفت: موضوعاتی نظیر احداث خط 6 مترو، چاه های برداشت آب، گودبرداری های صورت گرفته ناشی از ساخت و ساز و همچنین اجرای سیستم اگوی شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مدیریت بحران تهران به موضوع خشک شدن چشمه علی/ بررسی دلایل و راهکارهای احیا

ورود مدیریت بحران تهران به موضوع خشک شدن چشمه علی/ بررسی دلایل و راهکارهای احیا