مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-04سياسي

ارسال بیش از 500 اثر به بیست و پنجمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس


دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس گفت: تاکنون بیش از 500 اثر به دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان فارس«حماسه سپیداران» ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دانیال بهادرانی، دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس ضمن دعوت از شاعران استان جهت شرکت در این جشنواره، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه آخرین فرصت شرکت در بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان فارس با عنوان حماسه سپیداران ، پایان شهریور 1402 اعلام شده است تاکنون بیش از 500 اثر توسط دبیرخانه استان فارس دریافت گردیده است.

وی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه زائران حرم شاهچراغ از افزوده شدن بخش شهدای شاهچراغ به محور های اصلی این جشنواره خبر دارد و افزود پیشتر نیز دو محور جدید شهدای روحانیت و شهدای مدافع امنیت به بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان افزوده شده است.

دبیر علمی جشنواره حماسه سپیداران ضمن اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی الکاظم (ع) اشاره کرد : با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهدای حادثه شاهچراغ مبنی بر زنده نگهداشتن این حادثه با عناصر مختلف هنری و دستور ایشان به همه متولیان فرهنگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 500 اثر به بیست و پنجمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس

ارسال بیش از 500 اثر به بیست و پنجمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس