مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 20:352023-09-04اقتصادي

1382 نفر در روستاهای قوچان در انتظار تأمین زمین برای نهضت ملی مسکن هستند


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان گفت: بیش از 2 هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای این شهرستان ثبت نام کردند که یک هزار و 382 نفر فاقد زمین هستند و پیگیری ها برای تأمین و تملک زمین در حال انجام بوده تا پس ازآن واگذاری ها صورت بگیرد.

- عزیز ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به بهسازی واحدهای مسکن روستایی در این شهرستان اظهار کرد: یک هزار و 103 واحد سهمیه نوسازی واحدهای فرسوده بوده است که یک هزار و 30 واحد انعقاد قرارداد انجام داده اند و 41 واحد نیز پایان کار دریافت کرده اند.

وی بابیان اینکه بهسازی و مقاوم سازی 988 واحد روستایی در حال انجام است که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: مبلغ اعتباری از محل تسهیلات بانکی بیش از 115 میلیارد تومان است که در کنار آن بیش از 5 میلیارد تومان به صورت بلاعوض پرداخت شده و یک هزار و 811 پاکت سیمان نیز به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار دارد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان با یادآوری این مطلب که سهمیه این شهرستان برای مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در سال جاری 450 واحد است، گفت: تاکنون بیش از 42 درصد واحدهای روستایی نسبت به خانوار در قوچان مقاوم سازی انجام گرفته یعنی برای 8 هزار و 500 واحد پایان کار صادرشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1382 نفر در روستاهای قوچان در انتظار تأمین زمین برای نهضت ملی مسکن هستند

1382 نفر در روستاهای قوچان در انتظار تأمین زمین برای نهضت ملی مسکن هستند