مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-10سياسي

ترویج فرهنگ بسیجی راه برون رفت از مشکلات است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری ترویج فرهنگ بسیجی را راه برون رفت از مشکلات دانست و گفت: فرهنگ بسیجی به دنبال تفکر و نوآوری است تا کشور به ظرفیت های داخلی تکیه کرده و از خارج بی نیاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حسین میرزایی 19 شهریورماه در مرحله استانی رزمایش مثل مصطفی با حضور فعالان فرهنگی و هنری چهارمحال وبختیاری اظهار کرد: با بررسی تاریخ صدر اسلام تا پیروزی انقلاب اسلامی، آنچه به صورت برجسته دیده می شود، فرهنگ ایستادگی، مقاومت و پایداری است.

وی افزود: اگر خواهان رشد و تعالی ایران اسلامی هستیم باید فرهنگ ایستادگی و مقاومت را نهادینه کنیم زیرا تنها راه برون رفت از مشکلات موجود همین مولفه هاست، ایستادگی و مقاومت اصل جدایی ناپذیر از جمهوری اسلامی است.

حسین میرزایی با بیان اینکه آن گروه و نهادی که به دنبال فرهنگ ایستادگی و مقاومت بوده، بسیج است، تصریح کرد: بسیج متعلق به عصر کنونی نیست و از صدر اسلام بوده است اما از حدود 44 سال گذشته با فرماندهی امامین انقلاب، تجلی بیشتری پیدا کرد.

وی تاکید کرد: تنها فرهنگی که بتواند ایران اسلامی را از حوادث نجات داده و منجر به رشد و تعالی شود، فرهنگ بسیجی است که سیاست دولت سیزدهم و مسئولان استان حرکت به سمت فرهنگ بسیجی در تمامی عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ بسیجی راه برون رفت از مشکلات است

ترویج فرهنگ بسیجی راه برون رفت از مشکلات است