مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-10فرهنگي

مشکل سینماکانون همدان را حل کنید


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خواستار حل مشکل سینماکانون شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، معصومه ابراهیمی هژیر صبح امروز در دیدار با فرماندار همدان با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدمتی 60 ساله دارد، اظهار کرد: این مجموعه دارای 62 فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی است اما مهم ترین رسالت آن ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان است.

وی قدمت کانون زبان همدان را 98 سال عنوان کرد و افزود: کانون زبان تنها موسسه زبان آموزی دولتی است که معلمان آن با چند بار گزینش انتخاب می شوند اما نداشتن ساختمان مستقل یک معضل بزرگ است و در سال های گذشته اقدامی برای آن صورت نگرفته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با اشاره به فعالیت 44 مرکز در استان گفت: 31 مرکز ثابت، 10 مرکز سیار و سه مرکز پستی داریم که تمام مربیان آن در حوزه های فرهنگی، هنری و ادبی متخصص هستند.

وی تصریح کرد: وجود کلاس های متنوع و 12 هزار جلد کتاب در هر مرکز فرهنگی- هنری کانون باعث شده کودکان و نوجوانان با رغبت در این مجموعه حضور یابند و در این زمینه طی تابستان رشد 500 درصدی داشتیم.

ابراهیمی هژیر ادامه داد: امسال مشارکت خانواده ها را در کانون پرورش فکری مبنای کار خود قرار دادیم که حضور خوبی نیز در کارگاه های ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل سینماکانون همدان را حل کنید

مشکل سینماکانون همدان را حل کنید