مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 07:202023-08-23سياسي

روند صدور و تمدید گذرنامه اربعین تسریع شود


ضرورت دارد که با برنامه ریزی دقیق تر و کوشش مضاعف، روند صدور و تمدید گذرنامه اربعین شتاب گیرد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس تاکید کرد: ضرورت دارد که با برنامه ریزی دقیق تر و کوشش مضاعف، روند صدور و تمدید گذرنامه اربعین شتاب گیرد.

محمدهادی ایمانیه در حاشیه بازدید سرزده از اداره گذرنامه شیراز ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه کارکنان و پرسنل این اداره گفت: به رغم این کوشش ها و با توجه به افزایش تعداد درخواست ها، مردم گلایه هایی از طولانی بودن صف صدور و تمدید گذرنامه داشتند که امیدواریم با تدابیر جدیدی که اتخاذ می شود شاهد رفع این مشکلات باشیم.

به نقل از استانداری فارس، ایمانیه با اشاره به واگذاری اختیار صدور گذرنامه زیارتی به استان طی روزهای اخیر ادامه داد: البته صدور گذرنامه قدری زمان بر هست اما در بحث تمدید شاهد هستیم که کار به سرعت بیشتری و حداکثر ظرف 10 دقیقه انجام می شود.

استاندار فارس اظهار کرد: از شهروندان انتظار داریم که در گام نخست تقاضای خود را به شکل مجازی و غیر حضوری دنبال کنند و در صورت مراجعه نیز مدارک آنها کامل باشد که کار با سرعت پیش رود و نیاز به مراجعه مجدد نداشته باشند.

ایمانیه گفت: آن دسته از عزیزانی که به شکل حضوری مراجعه می کنند، در صورتی که مدارکشان کامل باشد حداقل یک روز را برای صدور منتظر بمانند و روز بعد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند صدور و تمدید گذرنامه اربعین تسریع شود

روند صدور و تمدید گذرنامه اربعین تسریع شود