مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-02سياسي

حضور ایران در نمایشگاه عرب هلث دبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه عرب هلث (Arab Heath 2024) بستری برای رسیدگی و ترسیم چالش های جهانی در حوزه مراقبت های بهداشتی و همچنین فرصت هایی را برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا با فعالان این حوزه از سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و پیشرفت .

- پایون ملی ایران در نمایشگاه عرب هلث از 9 تا 12 بهمن ماه 1402 در دبی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه عرب هلث (Arab Heath 2024) بستری برای رسیدگی و ترسیم چالش های جهانی در حوزه مراقبت های بهداشتی و همچنین فرصت هایی را برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا با فعالان این حوزه از سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و پیشرفت ها و دستاوردهای این بخش را به نمایش بگذارند.

پاویون ملی ایران در این نمایشگاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری ریاست جمهوری برپا می شود.

متقاضیان حضور در این پاویون تا روز دوشنبه 20 شهریور ماه جاری فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانیghazal.

inif.

ir  ثبت نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 63103317-021 و 09944360119 (توسعه آینده بازار نوآوری ایرانیان) تماس بگیرند.

یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور این شرکت ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایران در نمایشگاه عرب هلث دبی

حضور ایران در نمایشگاه عرب هلث دبی