مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:102023-09-17اجتماعي

5000 جوان هلال احمری در خط مقدم خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع)


اختتامیه طرح قدم به قدم تابهشت با حضور رییس جمعیت هلال احمر و بیش از 5 هزار جوان هلال احمری مشارکت کننده در طرح خدمت به زائران حرم رضوی در مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، دکتر پیرحسین کولیوند در جمع بیش از 5 هزار جوان هلال احمری در اختتامیه طرح قدم به قدم تا بهشت که در مشهد مقدس برگزار شده بود، با اشاره به خدمات بشردوستانه و امدادی هلال احمر در ماه های محرم و صفر تاکید کرد: هلال احمر در تاسوعا و عاشورا، اربعین حسینی در داخل ایران و کشور عراق و در ایام پایانی ماه صفر در محورهای منتهی به مشهد مقدس، باتمام توان خود به مردم و زائران ایرانی و غیر ایرانی خدمات رسانی کرد.

کولیوند با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در چهار پایگاه، خدمات خود را ارائه می دهد، افزود: مسجدمحوری، مدرسه محوری، مردم محوری ومحله محوری؛ از اصول و پایگاه های اصلی هلال احمر محسوب می شوند و ما در این چهار پایگاه، با تمام توان و تلاش خود، حضور، آموزش وخدمت رسانی داریم.

وی در ادامه خطاب به جوانان مشارکت کننده و خدمات رسان در طرح قدم به قدم تا بهشت که به صورت سه شیفت 8 ساعته در شبانه روز و درروزهای پایانی ماه صفر به زائران پیاده حرم رضوی(ع) خدمات بشردوستانه ارائه می دادند، خاطرنشان کرد: ایمان و امیدی که شما جوانان داریدبه تاسی از آیه مبارکه تعاونو علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 جوان هلال احمری در خط مقدم خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع)

5000 جوان هلال احمری در خط مقدم خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع)