مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:152023-08-31اقتصادي

56 کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید


با حضور داود منظور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور 19 پروژه راهسازی با 56 کیلومتر طول در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان غربی با حضور داود منظور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور 19 پروژه راهسازی با 56 کیلومتر طول در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، 9 شهریور در آیین افتتاح این طرح های راهسازی، اظهار کرد: برای اجرای این میزان راه اصلی و بزرگراه حدود 15 هزار میلیارد ریال اعتبار به روز هزینه شده است.

سید محسن حمزه لو ادامه داد: این طرح های راهسازی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین و محل تردد زائران اربعین حسینی قرار دارند و با بهره برداری از آن ها موجب تسهیل تردد می شود.

وی ادامه داد: کارگاه های راهسازی در سطح استان به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند تا توسعه محورهای ارتباطی با هدف کاهش تصادفات انجام گیرد و این کارگاه های راهسازی در 40 نقطه استان فعال هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر در 462 کیلومتر از محورهای ارتباطی استان در دست اجرای عملیات راه سازی و 315 کیلومتر راه نیز در دست مطالعه برای اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید

56 کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید