مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-21اجتماعي

اجرای روز جهانی بدون خودرو در مناطق 22گانه تهران؛ فردا


مدیرکل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهرداری تهران گفت: باتوجه به اینکه جمعه 31 شهریور روز جهانی بدون خودرو است، در هرکدام از مناطق 22 گانه یک محور را مشخص کردیم که روی خودروها بسته و روی «مد»های حمل و نقل پاک متمرکز باشد.

- مدیرکل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهرداری تهران گفت: باتوجه به اینکه جمعه 31 شهریور روز جهانی بدون خودرو است، در هرکدام از مناطق 22 گانه یک محور را مشخص کردیم که روی خودروها بسته و روی مد های حمل و نقل پاک متمرکز باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی گلشنی - مدیرکل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهرداری تهران پیرامون برنامه شهرداری برای روز جهانی بدون خودرو گفت: باتوجه به اینکه جمعه 31 شهریور روز جهانی بدون خودرو است در هرکدام از مناطق 22 گانه یک محور را مشخص کردیم که روی خودروها بسته و روی مدهای حمل ونقل پاک متمرکز باشد.

وی با بیان اینکه این مدها مانند پیاده مداری، دوچرخه و اسکوتر سواری هستند، اظهار کرد: هدف ایجاد فرهنگ سازی برای استفاده کمتر از وسایل نقلیه دودزاست تا شهروندان مسافت های کم را از سیستم های حمل ونقل پاک استفاده کنند.

گلشنی با اشاره به این نکته که ترویج این امر برای ما ضروری است، خاطرنشان کرد: ما در چشم انداز طرح جامع باید به حدود 12 درصد سیستم جامع حمل ونقل پاک برسیم؛ که هنوز فاصله داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای روز جهانی بدون خودرو در مناطق 22گانه تهران؛ فردا

اجرای روز جهانی بدون خودرو در مناطق 22گانه تهران؛ فردا