مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 18:352023-09-02بين الملل

پنتاگون ویدئوهای فوق محرمانه درباره بشقاب پرنده ها را منتشر می کند


«پت رایدر» سخنگوی مطبوعاتی پنتاگون گفت که اطلاعات و عکس های پدیده های غیرعادی ناشناس به محض این که از حالت محرمانه خارج شوند، روی این وبسایت که به عنوان یک «مرکز اطلاعات جامع» عمل می کند، - پت رایدر سخنگوی مطبوعاتی پنتاگون گفت که اطلاعات و عکس های پدیده های غیرعادی ناشناس به محض این که از حالت محرمانه خارج شوند، روی این وبسایت که به عنوان یک مرکز اطلاعات جامع عمل می کند، قرار خواهند گرفت.

وزارت دفاع ایالات متحده از راه اندازی وبسایتی جامع برای انتشار اطلاعات مرتبط با پدیده های غیرعادی ناشناس که بیشتر با عنوان بشقاب پرنده یا یوفو (UFO ) شهرت دارند، خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پت رایدر سخنگوی مطبوعاتی پنتاگون گفت که اطلاعات و عکس های پدیده های غیرعادی ناشناس به محض این که از حالت محرمانه خارج شوند، روی این وبسایت که به عنوان یک مرکز اطلاعات جامع عمل می کند، قرار خواهند گرفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، رایدر گفت: دیگر محتویات وبسایت شامل گزارش روند بررسی پرونده ها، سوالات متداول، لینک های گزارش های رسمی، بیانیه های مطبوعاتی و دیگر منابعی است که ممکن است برای عموم مفید باشند .

  وی تأکید کرد که وزارت دفاع متعهد به شفاف سازی اقدامات دفتر حل مسائل غیرعادی در همه زمینه ها در مورد پدیده های غیرعادی ناشناس برای مردم آمریکا است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون ویدئوهای فوق محرمانه درباره بشقاب پرنده ها را منتشر می کند

پنتاگون ویدئوهای فوق محرمانه درباره بشقاب پرنده ها را منتشر می کند