مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-30اقتصادي

کارخانه آسفالت شهرداری چابهار مانع تکمیل پروژه خانه محرومین است


از مسئولین شهرستان چابهار درخواست داریم تا هرچه سریعتر کارخانه آسفالت جابه جا شود تا ساخت سایر واحدهای مسکونی را هم سریعتر آغاز کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در محل احداث پروژه هزار واحدی خانه محرومین در چابهار، از روند اجرای آن بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: یکی از رویکردهای بسیج خدمت به مردم است و جهاد خدمت سرلوحه کار ما در تمامی مناطق ایران اسلامی می باشد.

وی افزود: در استان سیستان و بلوچستان هم یکی از محورهای جهاد خدمت احداث منازل مسکونی برای محرومین است؛ طرح پروژه هزار واحدی در بندر چابهار چندی پیش شروع شده و در حال حاضر حدود 640 واحد در حال اتمام، بیش از 400 واحد تکمیل و سایر واحدهای منازل مسکونی نیز 80 درصد پیشرفت کار دارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین عدم همکاری مسئولین شهرداری چابهار را دلیل عدم پیشرفت پروژه اعلام کرد و افزود: شهرداری چابهار باید کارخانه آسفالت را جابه جا کند تا سایر منازل هم ساخت آن شروع شود.

سلیمانی افزود: این منازل قرار است در اختیار مردم عزیزی که عمدتا حاشیه نشین هستند قرار بگیرد؛ این عزیزان در شهر چابهار و در کپرهای نامناسب و شرایط بسیار سختی زندگی می کنند و ان شالله با برنامه ریزی که در سپاه استان انجام خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه آسفالت شهرداری چابهار مانع تکمیل پروژه خانه محرومین است

کارخانه آسفالت شهرداری چابهار مانع تکمیل پروژه خانه محرومین است