مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-02سياسي

دعوی حقوقی زمین های جزیره آشوراده، منتهی به صدور رای شد


​​​​​​​رییس قوه قضاییه به تمامی مقامات و مسئولان قضایی در استان های سراسر کشور، تاکید کرد که مسئله تحقق شعار سال ناظر بر مهار تورم و رشد تولید و در ذیل آن، - 14 روز پس از سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به استان گلستان و صدور دستور ویژه از ناحیه ریاست دستگاه قضا برای اتخاذ تدابیر و اقدامات عاجل در راستای رفع جنبه های حقوقی و قضایی تمامی مسائل و مشکلات استان از جمله مسئله طرح گردشگری جزیره آشوراده ، پرونده مزبور در ضمن توجه به جوانب و ملاحظات زیست محیطی، به لحاظ حقوقی و قضایی تعیین تکلیف شد.

رییس قوه قضاییه در پی سفرغیر رسمی 26 مرداد 1402 به استان گلستان با تفویض اختیارات ویژه به رییس کل دادگستری استان دستور داده بود تا در ضمن اهتمام نسبت به جوانب و ملاحظات زیست محیطی، تدابیر و اقدامات عاجل در راستای حل مشکل حقوقی 25 ساله طرح گردشگری جزیره آشوراده، اتخاذ شود.

بر همین اساس پس از گذشت 14 روز از دستور رییس قوه قضاییه و با پیگیری رییس کل دادگستری گلستان، دعوی حقوقی زمین های جزیره آشوراده، منتهی به صدور آرای بدوی و تجدیدنظر استان شد.

در این پرونده دعوی حقوقی بین بنیاد مسکن و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان بر سر مالکیت و کاربری 19 هکتار از زمین های روستای متروکه جزیره آشوراده بود که در مدت زمان کمتر از یک ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوی حقوقی زمین های جزیره آشوراده، منتهی به صدور رای شد

دعوی حقوقی زمین های جزیره آشوراده، منتهی به صدور رای شد