مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-23بين الملل

«لاک دفاعی»، استراتژی جدید آمریکایی ها برای حفظ حضور در سوریه


کارشناسان مسائل نظامی معتقدند که تحرکات اخیر آمریکا در سوریه و مناطق مرزی سوریه با عراق، با هدف انجام حملات هجومی صورت نگرفته چراکه نظامیان اشغالگر واشنگتن در برهه فعلی در سوریه تحت فشار دمشق و هم پیمانان آن قرار گرفته اند و چالش فعلی آنها حفظ حضور و .

- لاک دفاعی ، استراتژی جدید آمریکایی ها برای حفظ حضور در سوریه کارشناسان مسائل نظامی معتقدند که تحرکات اخیر آمریکا در سوریه و مناطق مرزی سوریه با عراق، با هدف انجام حملات هجومی صورت نگرفته چراکه نظامیان اشغالگر واشنگتن در برهه فعلی در سوریه تحت فشار دمشق و هم پیمانان آن قرار گرفته اند و چالش فعلی آنها حفظ حضور و نفوذ خود در سوریه است و به همین منظور با انجام اقدامات بازدارنده در لاک دفاعی فرو رفته اند و توان تدارک یک حمله را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان در یادداشتی درباره تحرکات اخیر آمریکایی ها در سوریه و مناطق مرزی مشترک این کشور با عراق نوشت: در ماه های اخیر صحبت های زیادی درباره قصد آمریکا برای ایجاد یک تغییر اساسی در نقشه نظامی منطقه مرزی میان سوریه و عراق مطرح شده است.

ریشه های این گزارش ها به رویدادهایی برمی گردد که در ماه مارس سال جاری رخ داد، رویدادهایی که با حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه آغاز شد؛ حمله ای که منجر به کشته شدن یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لاک دفاعی»، استراتژی جدید آمریکایی ها برای حفظ حضور در سوریه

«لاک دفاعی»، استراتژی جدید آمریکایی ها برای حفظ حضور در سوریه