مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-02اقتصادي

ساخت 18 واحد مسکن مددجویان در شهرستان نمین در مرحله اجرا است


رییس کمیته امداد شهرستان نمین بیان کرد: در این شهرستان ساخت 18 واحد مسکن در مرحله اجرا است که با بهره برداری از دو واحد مسکن در هفته دولت فرایند ساخت 16 واحد با پیشرفت 30 تا 60 درصد در مراحل انجام است.

- ایسنا/اردبیل رییس کمیته امداد شهرستان نمین بیان کرد: در این شهرستان ساخت 18 واحد مسکن در مرحله اجرا است که با بهره برداری از دو واحد مسکن در هفته دولت فرایند ساخت 16 واحد با پیشرفت 30 تا 60 درصد در مراحل انجام است.

محمدعلی صادقی 11 شهریور در جریان افتتاح مسکن مددجویی در شهرستان نمین اظهار کرد: در این مراسم که فرماندار شهرستان نمین و مسئولان بخش مرکزی حضور داشتند یک باب مسکن مددجویی که با تلاش کمیته امداد و مساعدت نهادهای انقلابی احداث شده بود تحویل خانواده تحت حمایت این نهاد شد.

وی افزود: بسیج سازندگی در کنار فعالیت های محرومیت زدایی در ساخت مسکن مددجویی نیز کمک کار کمیته امداد بوده و در قالب این تفاهمنامه تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام را در شهرستان نمین شاهد هستیم.

صادقی اولویت اصلی کمیته امداد را در سال جاری در دو حوزه مسکن و اشتغال یادآور شد و گفت: تفاهمنامه کمیته امداد را با سپاه و بنیاد مسکن شاهد هستیم تا با تامین اعتبار مورد نیاز ساخت مسکن مددجویان روستایی در سال جاری به اتمام رسیده و شرایط بهتری را در خانه دار کردن خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 18 واحد مسکن مددجویان در شهرستان نمین در مرحله اجرا است

ساخت 18 واحد مسکن مددجویان در شهرستان نمین در مرحله اجرا است