مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 22:452023-08-27اقتصادي

دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در مرودشت برگزار شد


با حضور استاندار فارس، فرمانداران 6 شهرستان مرودشت، سپیدان، زرقان، پاسارگاد، ارسنجان و بیضا و جمعی از سرمایه گذاران، دومین همایش از سلسله همایش های سرمایه گذاری منطقه ای و شهرستانی با هدف معرفی جاذبه ها و قابلیت های سرمایه گذاری و اقتصادی نقاط مختلف .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، استاندار فارس با تاکید بر جذب سرمایه گذاران و حمایت از آنان در استان اظهار داشت: سرمایه گذاری که با دید نوع دوستی وارد این عرصه می شود، حتما باید از جانب مدیران دستگاهها حمایت شود و بروکراسی های اداری را از جلوی پای آنها بردارند.

محمدهادی ایمانیه با تقدیر از مسوولان برگزارکننده این همایش و با بیان اینکه همه باید در راستای توسعه کشور دست در دست هم دهند، افزود: شش شهرستان زرقان، سپیدان، پاسارگاد، ارسنجان، مرودشت و بیضا  در صنایع تبدیلی و گردشگری، دامداری، باغداری و.

ظرفیت های بسیار خوبی دارند و از سرمایه گذاران دعوت می کنیم که در این عرصه ها سرمایه گذاری کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری شش شهرستان مذکور، خواستار نگاه جدید به تامین منابع مالی از سوی مدیران شهرستان ها و سرمایه گذاران شد و اظهار داشت: استفاده از مدل های جدید مالی امروز برای سرمایه گذاری یک اصل است و زیاد نباید به منابع دولتی تکیه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در مرودشت برگزار شد

دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در مرودشت برگزار شد