مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-29اقتصادي

همکاری ایرانسل و ثبت احوال در زمینه تحول دیجیتال


ایرانسل و سازمان ثبت احوال کشور با امضای تفاهم نامه ای در زمینه ارائه راهکارهای تحول دیجیتال به مردم و کسب وکارها همکاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم امضای این تفاهم نامه، دوشنبه 6 شهریور 1402، در سازمان ثبت احوال کشور و با حضور معاونان سازمان ثبت احوال از جمله سیدعلی نصرالله معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع، محمدباقر عباسی معاون امور هویتی و حقوقی، افشار خاکباز معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی و باقر صمدی معاون دیجیتال ایرانسل برگزار شد.

ایرانسل و سازمان ثبت احوال کشور، در قالب این تفاهم نامه که در 9 محور به امضا رسیده است، در زمینه ارائه راهکارهای تحول دیجیتال، از جمله ایجاد زیرساخت احراز هویت دیجیتال، پژوهش و مشاوره و خدمات ارتباط با مشتریان همکاری می کنند.

بنا بر این تفاهم نامه، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و سازمان ثبت احوال کشور، در موضوعات ارائه سرویس های تخصصی از سوی ایرانسل ، مشارکت و همکاری در ارائه خدمات مشترک به کاربران خدمات استعلام و احراز هویت دیجیتال ، بهره برداری سازمان از ابزارها، تجارب و توانمندی های ایرانسل در زمینه مشتری مداری (مرکز تماس یکپارچه، ارتباط برخط، چت و رسانه های اجتماعی، سرویس تلفن گویای هوشمند، کدهای کوتاه دستوری، اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ایرانسل و ثبت احوال در زمینه تحول دیجیتال

همکاری ایرانسل و ثبت احوال در زمینه تحول دیجیتال