مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:302023-08-28اقتصادي

برپایی پاویون دانش بنیان ها در نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی


پاویون شرکت های دانش بنیان در هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی، آذر ماه امسال با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در پارس جنوبی- عسلویه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این پاویون که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و طی روزهای 19 تا 22 آذر ماه امسال برپا می شود، شرکت های دانش بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی های خود در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی می پردازند.

در نمایشگاه ساخت داخل (بازار تکنولوژی و نوآوری) نفت، گاز و پتروشیمی، فروشندگان تکنولوژی فرصت می یابند تا ایده ها و تکنولوژی های خود را به معرض نمایش گذاشته و برای آنها اقدام به بازاریابی کنند.

از طرفی این امکان نیز وجود دارد که متقاضیان تکنولوژی، تقاضاهای خود را مطرح کرده و به این صورت قدرت انتخاب بالاتری در بین گزینه ها داشته باشند.

این رویداد از بخش های بالادستی، میان دستی و پایین دستی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تشکیل شده که شامل تجهیزات مکانیکی، تاسیسات مکانیکی، مواد، ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی، برق و الکترونیک، مواد شیمیایی، فرایند، محیط زیست و HSE، فناوری اطلاعات، خدمات فنی مهندسی، تجهیزات و مواد حفاری، خدمات فراساحلی، خدمات مدیریتی و سیستم های سازمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی پاویون دانش بنیان ها در نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی

برپایی پاویون دانش بنیان ها در نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی