مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-02اقتصادي

اتمام عملیات اجرایی تصفیه خانه تویسرکان تا پایان امسال


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: عملیات اجرایی خط انتقال و تصفیه خانه شهرستان تویسرکان تا پایان امسال به پایان می رسد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: عملیات اجرایی خط انتقال و تصفیه خانه شهرستان تویسرکان تا پایان امسال به پایان می رسد.

رضا اخلاص مند با بیان اینکه سامانه سد سرابی تویسرکان شامل سد سرابی، خط انتقال و تصفیه خانه آب شرب است، اظهار کرد: ظرفیت سد سرابی بیش از 9 میلیون مترمکعب است که در حال حاضر دو میلیون و 500 هزار مترمکعب ذخیره آب دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با بیان اینکه خط انتقال آب از سد سرابی تا شهر تویسرکان به طول بیش از 15 کیلومتر است، افزود: این پروژه شامل چهار کیلومتر خط انتقال آب خام از سد تا تصفیه خانه و بیش از 11 کیلومتر خط انتقال آب پاک یا تصفیه شده از تصفیه خانه به مخازن داخل شهر تویسرکان است.

وی اعتبار هزینه شده برای پروژه خط انتقال آب از سد سرابی تا شهرستان تویسرکان را تاکنون حدود 350 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: 240 متر از انتهای خط و دو حوضچه این پروژه باقیمانده است که به زودی عملیات اجرایی آن به پایان خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان همدان، اخلاص مند نوع لوله های به کار رفته در خط را از نوع چدن داکتیل و GRP دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات اجرایی تصفیه خانه تویسرکان تا پایان امسال

اتمام عملیات اجرایی تصفیه خانه تویسرکان تا پایان امسال