مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 20:052023-09-21اقتصادي

واسط پستی بومی گیلان درگاه فروش برای تولیدکنندگان است


مدیرکل پست گیلان، با اشاره به راه اندازی اولین پلتفرم واسط پستی بومی در گیلان، گفت: این واسط پستی می تواند به عنوان درگاهی در اختیار تولیدکنندگان و مشاغل خرد خانگی برای فروش و ارسال محصولات به اقصی نقاط کشور قرار گیرد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل پست گیلان، با اشاره به راه اندازی اولین پلتفرم واسط پستی بومی در گیلان، گفت: این واسط پستی می تواند به عنوان درگاهی در اختیار تولیدکنندگان و مشاغل خرد خانگی برای فروش و ارسال محصولات به اقصی نقاط کشور قرار گیرد.

محمدحسین هوشنگی امروز در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان، ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون فرآیند اجرایی سرویس احراز نشانی به مزایای استفاده از این سرویس در صدور مجوزها اشاره کرد و افزود: با استفاده از این سرویس ضمن انطباق نشانی ذینفعان امکان ایجاد شفافیت و صحت سنجی آدرس اعلامی متقاضیان وجود خواهد داشت.

وی احصای اطلاعات آنی از مکان استقرار معادن، کشتارگاه ها و واحدهای تولیدی و صنعتی بر اساس مختصات جغرافیایی و نقشه های پارسل بندی شده به منظور کمک به اتخاذ تمهیدات نظارتی را از دیگر مزایایی پایگاه داده املاک جی.

نف برشمرد.

مدیرکل پست گیلان با اشاره به ظرفیت و توانمندی فعالان حوزه تجارت الکترونیک در استان گیلان، تصریح کرد: پست گیلان توانست با استفاده از همین ظرفیت و هم اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واسط پستی بومی گیلان درگاه فروش برای تولیدکنندگان است

واسط پستی بومی گیلان درگاه فروش برای تولیدکنندگان است