مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-15سياسي

حرم شاهچراغ باید کانون گردشگری شیراز باشد


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، لزوم توجه به ظرفیت های مختلف حرمین شریف در این کلانشهر تاکید و خاطرنشان کرد که حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) باید به کانون اصلی گردشگری بدل شود.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، لزوم توجه به ظرفیت های مختلف حرمین شریف در این کلانشهر تاکید و خاطرنشان کرد که حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) باید به کانون اصلی گردشگری بدل شود.

آیت الله لطف الله دژکام در جلسه شورای اداری استان فارس ضمن عرض تسلیت ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام، امام مجتبی(ع) و امام رضا (ع) گفت: انبیا و اولیا یک درس بیشتر برای ما نگفته اند و همان یک درس که تقواست؛ باطل السحر تمام حیله های دشمن و شیطان به شمار می رود؛ خدای متعال فرموده اگر کسی تقوا داشته باشد ما راه را برای خروج از مشکلات برای او باز می کنیم و دنیا و آخرتش آباد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نهادنمایندگی ولی فقیه در فاس، آیت الله دژکام گفت: کسی می تواند وارد میدان تبیین شود که آدم با تقوایی است و اگر تقوا نباشد ضد تبیین می شود یعنی امکان دارد که ما علی الظاهر کار تبیینی انجام دهیم، ولی خدا که اصل تقواست را در نظر نمی گیریم، این باعث می شود کار ما ضد تبیین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم شاهچراغ باید کانون گردشگری شیراز باشد

حرم شاهچراغ باید کانون گردشگری شیراز باشد