مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-27اقتصادي

3 طرح کشاورزی شهرستان سامان افتتاح شد


هم زمان با هفته دولت سه طرح کشاورزی با اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم 360 نفر و بهره مندی 160 خانوار در این شهرستان به بهره برداری رسید.

- حجت الله رییسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هم زمان با هفته دولت سه طرح کشاورزی با اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم 360 نفر و بهره مندی 160 خانوار در شهرستان سامان به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی سامان با اشاره به اینکه این طرح ها در زیر بخش های باغبانی و آب و خاک است، ادامه داد: بهره برداری یک واحد گلخانه به مساحت سه هزار و 513 مترمربع در اراضی شهر سامان با اعتباری افزون بر 38 هزار میلیون ریال از محل تسهیلات تبصره 18 از جمله این طرح هاست.

وی افزود: همچنین یک واحد گلخانه سبزی و صیفی به مساحت بیش از 2 هزار مترمربع در اراضی روستای شوراب صغیر با اعتباری افزون بر 20 هزار میلیون ریال به صورت خود اجرایی و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار قطره ای در طرح عباس آباد روستای شوراب صغیر به مساحت 148 هکتار با اعتبار بیش از 311 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و خودیاری کشاورزان از دیگر طرح هایی است که به مناسبت هفته دولت در شهرستان سامان به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: جهاد کشاورزی موظف است در راستای توسعه و پایداری تولید و اشتغال در این بخش کشاورزی تلاش کرده و گام های مثبتی در راستای تضمین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 طرح کشاورزی شهرستان سامان افتتاح شد

3 طرح کشاورزی شهرستان سامان افتتاح شد