مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-10بين الملل

تشکر کاربران ایرانی از شفافیت وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی


کاربران ایرانی شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از انتشار خبر دیدار خبرنگاران رسانه های ضدانقلاب با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی که پشت صحنه اقدامات آنان را برملا کرد، - فارس پلاس؛ روایت روز- اخیرا جمعی از خبرنگاران و روزنامه نگاران رسانه های ضدانقلاب با گیلا گملیئل وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی دیداری داشتند که در آن عناصر مزدور رسانه ای ایران اینترنشنال، بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، کیهان لندن و .

حضور داشتند.

این دیدار با هدف هماهنگی بیشتر ضدانقلاب با اهداف رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام شد اما پس از انتشار تصاویر و صحبت های وزیر اطلاعات این رژیم بسیاری از کاربران ایرانی شبکه ایکس ( توییتر سابق) آن را یک اقدام افشاگرانه در پشت صحنه رسانه های معاند دانستند.

پیشتر نیز رضا پهلوی در سفری به فلسطین اشغالی و حضور در مراکز مذهبی یهودیان اقدام به گفت وگو با سران این رژیم برای جلب حمایت آن ها کرده بود.

برخی از کارشناسان مطرح می کنند که تحولات اردوگاه ضدانقلاب نشان دهده ضعف مفرط آنان در شرایط کنونی است و رژیم صهیونیستی که به خوبی از این وضعیت با خبر است، سعی کرده به حمایت از این رسانه ها اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر کاربران ایرانی از شفافیت وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی

تشکر کاربران ایرانی از شفافیت وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی