مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-13اقتصادي

اجرای2686 رأی مربوط به ساخت وسازهای غیرمجاز در شیراز


سخنگوی شهرداری شیراز، از برخورد قاطع با ساخت وسازهای غیرمجاز خبر داد و گفت: احکام 2 هزار و 686 رأی قطعی کمیسیون ماده 100 طی پنج ماهه نخست امسال اجرا شد.

- رضا جاویدی چهارشنبه 22 شهریور با ارائه آمار آرای کمیسیون ماده 100 در پنج ماهه نخست امسال، اظهار کرد: 2 هزار و 686 رأی به جریمه نقدی، حالت اولیه و تخریب تعلق و احکام آن اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، او تصریح کرد: عده ای سودجو با سوءاستفاده از عدم آگاهی به قوانین و اعلام قیمت تمام شده ملک کمتر از قیمت واقعی نسبت به ساخت و ساخت غیرمجاز و فروش به شهروندان اقدام می کنند که شهرداری شیراز با همکاری نهادهای ذی ربط اقدام به قلع و قمع آن ها می کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز افزود: بیشتر ساختمان های ساخته شده به این روش به دلیل عدم رعایت ضوابط فنی و مهندسی دارای نواقص عدیده ای است که خطرات جانی و مالی برای خریداران در پی دارد.

جاویدی به شهروندان توصیه کرد تا قبل از انجام هرگونه معامله و خرید، با مراجعه به شهرداری مناطق یازده گانه آخرین وضعیت ملک را استعلام و از سلامت و داشتن مجوزهای قانونی اطمینان حاصل کنند.

سخنگوی شهرداری شیراز اظهار کرد: در برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز و رفع سد معبر از ابتدای سال جاری بیش از 30 نفر از کارکنان شهرداری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای2686 رأی مربوط به ساخت وسازهای غیرمجاز در شیراز

اجرای2686 رأی مربوط به ساخت وسازهای غیرمجاز در شیراز