مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-02سياسي

مسیر حرکت و تجمع عزاداری جاماندگان اربعین در استان تهران اعلام شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مسیر حرکت و تجمع عزاداری جاماندگان اربعین در این استان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران حادثه کربلا را یک رخداد عظیم دانست و گفت: پس از حادثه کربلا انتقال پیام آن از اهمیت بسزایی برخوردار بود و اگر این مهم شکل نمی گرفت ما بعد از 1400 سال شاهد ماندگاری و عظمت آن نبودیم.

وی به اجتماع عظیم و بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد و بیان داشت: مراسم اربعین حسینی قدرت عظیم شیعه را نشان می دهد و این مانور با شکوه می تواند مقدمه و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشد و به همین جهت است که دشمنان به شدت از حماسه عظیم اربعین حسینی نگرانند.

محمودی پیاده روی و اجتماع جاماندگان اربعین حسینی (ع) را بسیار مهم دانست و با تاکید بر اینکه این مراسم به صورت مردمی و با مشارکت تمامی دستگاه ها و سازمان های دولتی و تشکل ها و هیئات مذهبی برگزارخواهد شد، از مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی خصوصاً مردم استان تهران و شهرستان های این استان خواست با حضور خود در این مراسم به یاد اربعین سرور و سالار شهیدان در کربلا عزاداری کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مسیر حرکت و اجتماع مردم شهر تهران و شهرستان های استان تهران را به شرح زیر اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر حرکت و تجمع عزاداری جاماندگان اربعین در استان تهران اعلام شد

مسیر حرکت و تجمع عزاداری جاماندگان اربعین در استان تهران اعلام شد