مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-09اقتصادي

آیا مجلس با افزایش قیمت بنزین مخالفت کرد؟


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه موافقت کردند که در آن دولت مکلف می شد با به کارگیری سیاست های قیمتی و غیرقیمتی میزان مصرف کل انرژی کشور را در سطح مصرف سال 1401 حفظ کند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه موافقت کردند که در آن دولت مکلف می شد با به کارگیری سیاست های قیمتی و غیرقیمتی میزان مصرف کل انرژی کشور را در سطح مصرف سال 1401 حفظ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه علنی نوبت عصر امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه و در زمان بررسی جزء 1 بند ب ماده 46 لایحه دولت مکلف است با به کارگیری سیاست های قیمتی و غیرقیمتی نسبت به اجرای برنامه صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی به گونه ای عمل نماید که در پایان برنامه با در نظرگرفتن الزامات رشد اقتصادی هدف برنامه، میزان مصرف کل انرژی کشور در سطح مصرف سال 1401 حفظ شود.

دولت مجاز است نسبت به اصلاح ساختار واحدهای متولی حوزه بهره وری انرژی در وزارتخانه های نفت و نیرو با تصویب شورایعالی اداری اقدام کند ، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مقام مخالفت با این بند اظهار کرد که چطور قرار است این میزان مصرف کل انرژی را تا پایان برنامه به اندازه مصرف سال 1401 حفظ کرد؟ آیا در این مدت خودرویی تولید نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مجلس با افزایش قیمت بنزین مخالفت کرد؟

آیا مجلس با افزایش قیمت بنزین مخالفت کرد؟