مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:402023-09-23اجتماعي

ایستگاه متروی «شهید فخری زاده» آماده مسافرگیری است


معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر توسعه خدمات رسانی به شهروندان، گفت: در حال حاضر ایستگاه متروی شهید فخری زاده به بهره برداری رسید و آماده مسافرگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علیرضا جعفری، معاون وزیر راه و شهرسازی، پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه های خدمان رسان شهرستان ساوجبلاغ، گفت: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام ربیع الاول شاهد افتتاح یکی از ایستگاه های میانی خط تهران-هشتگرد در راستای ارتقاء سطح کیفیت خدمات به هموطنان کشور بالاخص استان البرز هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه از جمله اولویت های شهرهای جدید تأمین زیرساخت های توسعه حمل و نقل می باشد توجه به حمل و نقل سریع، ایمن و آسان برای ما حائز اهمیت است و باید خدمات دیگر نیز در این ایستگاه شکل بگیرد و بتوانیم در حوزه حمل و نقل درون شهری و همچنین اتصال شبکه معابر به نقاط سکونتگاهی پیگیری لازم را داشته باشیم.

جعفری در ادامه از پیگیری مجدانه استاندار البرز و کسانی که در راه اندازی پروژه های روبنایی و زیر بنایی شهر جدید مهستان و ایستگاه بین راهی مترو شهید فخری زاده(ماموت) با توجه به محدودیت هایی که برای اجرا و افتتاح این پروژه وجود داشت تقدیر کرد و یادآور شد: حتما در کنار بحث مترو، سایر خدماتی که باید به ساکنین این شهر ارائه شود تا افرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه متروی «شهید فخری زاده» آماده مسافرگیری است

ایستگاه متروی «شهید فخری زاده» آماده مسافرگیری است