مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:252023-09-23فرهنگي

اعتراض کارگردان فرانسوی به کمیته اسکار


«ژوستین تریه» در صفحه اجتماعی خود نسبت به عدم انتخاب فیلمش «آناتومی یک سقوط» به عنوان نماینده فرانسه در اسکار واکنش نشان داد.

  - ژوستین تریه در صفحه اجتماعی خود نسبت به عدم انتخاب فیلمش آناتومی یک سقوط به عنوان نماینده فرانسه در اسکار واکنش نشان داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورلد آو ریل، در حالی که بسیاری پیش بینی می کردند که امسال فیلم آناتونی یک سقوط ساخته ژوستین تریه که برنده نخل طلای بهترین فیلم جشنواره کن 2023 شده بود در نهایت به عنوان نماینده رسمی فرانسه در اسکار پیش رو انتخاب شود اما کمیته اسکار سینمای فرانسه در اقدامی تعجب آور فیلمی تحت عنوان طعم چیزها ساخته ترون آنه هونگ فیلمساز فرانسوی-ویتنامی را به عنوان نماینده این کشور انتخاب کرد.

ژوستین تریه که ظاهرا از این تصمیم بسیار ناراحت است، در حال حاضر مجموعه ای از پیام ها را در اینستاگرام بازنشر می کند که در آن از نادیده گرفتن فیلم آناتومی سقوط انتقاد می کنند و در این میان برخی حتی این موضوع را یک تصمیم سیاسی می دانند و این بی اعتنایی را نوعی مجازات در واکنش به سخنرانی تریه در جشنواره کن می دانند که در آن از سیاست های دولت مکرون انتقاد کرده بود.

در یکی از پست های اینستاگرامی که توسط این کارگردان فرانسوی بازنشر شده آمده است: فرانسه به دلیل خطر کسب اسکار بهترین فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض کارگردان فرانسوی به کمیته اسکار

اعتراض کارگردان فرانسوی به کمیته اسکار