مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-02دانش

جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، نیما رضایی دبیر کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویی وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: - دومین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی در حاشیه بیست و چهارمین کنگره سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، نیما رضایی دبیر کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویی وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: 309 نفر از طریق سایت جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی رزومه های خود را در سه بخش حقیقی، حقوقی و محصول به دبیرخانه همایش ارسال کردند که معرفی برگزیدگان بعد از داوری در شورای سیاستگذاری در اختتامیه کنگره اعلام خواهد شد.

وی افزود: در بخش حقیقی دانشجویان در دو بخش دانشجویان تحصیلات مقطع عمومی (کارشناسی و ی عمومی) و تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد، ی تخصصی پایه، ی پژوهشی، دستیاران تخصصی و فوق تخصصی) در سه تیپ دانشجویی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

رضایی گفت: در بخش حقوقی کمیته های تحقیقات و فناور ی دانشجویی با توجه به امتیازات کسب شده و رتبه بندی در سال اخیر در سطح دانشگاهی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود

جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود