مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 17:202023-09-25اقتصادي

انعقاد قرارداد با عشایر همدان با هدف تولید گوشت قرمز


مدیرکل امور عشایر همدان از انعقاد قرارداد تولید گوشت قرمز توسط عشایر استان خبر داد و گفت: حمایت جدی از تولیدات عشایر مد نظر دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، جعفر کاویانی دلشاد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حمایت جدی از تولیدات عشایر مد نظر دولت است اظهار کرد: از همین رو اجرای تولید قراردادی گوشت قرمز در راستای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این امر باعث منشا اثرات ماندگاری در توسعه و تعامل جامعه عشایری می شود افزود: طرح تولید قراردادی گوشت قرمز دام سبک عشایر با انعقاد تفاهمنامه چهار جانبه بین معاونت دام جهاد کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام و سازمان امور عشایری همچنین اتحادیه مرکزی و تعاونی هایی عشایری در سطح کشور در حال انجام است.

مدیرکل امور عشایر همدان گفت: استان همدان نیز در حال انعقاد قرارداد بین شرکت پشتیبانی امور دام و تعاونی عشایری است.

وی ادامه داد: حدود 15 هزار راس دام پرواری با توزیع 2 هزار و 700 تن جو به صورت چهار ماهه و تحویل در دو مرحله در حال انجام است.

مدیرکل امور عشایر همدان خاطرنشان کرد: البته عشایر استان قراردادی با شرکت تعاونی عشایری بستند که طی آن  با تحویل چک وسفته، نهاده جو با قیمت مصوب دولتی تحویل می گیرند و بعد از چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد با عشایر همدان با هدف تولید گوشت قرمز

انعقاد قرارداد با عشایر همدان با هدف تولید گوشت قرمز