مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-02سياسي

ستاد علوم شناختی از فناوران ایرانی خارج از کشور دعوت به همکاری کرد


به منظور توسعه علوم و فناوری های شناختی، گسترش فعالیت های فناورانه و بهره مندی از ظرفیت و توانمندی های محققان ایرانی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برای همکاری با متخصصان و فناوران ایرانی مقیم خارج از کشور اعلام آمادگی کرد.

- به منظور توسعه علوم و فناوری های شناختی، گسترش فعالیت های فناورانه و بهره مندی از ظرفیت و توانمندی های محققان ایرانی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برای همکاری با متخصصان و فناوران ایرانی مقیم خارج از کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این فراخوان از متخصصان شاخص و توانمند ایرانی در کشورهای مختلف جهان علاقه مند به مشارکت در امر توسعه کشور با تلاش برای حل چالش ها، پروژه های صنعتی و تکنولوژی اولویت دار و انتقال تجارب، دانش و ایده های فناورانه به داخل کشور همکاری مشترک را خواستار شد.

حمایت و همکاری با متخصصان و فناوران ایرانی مقیم خارج از کشور با مشارکت معاونت توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اجرا می شود.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این فراخوان از متخصصان و فناوران در حوزه های علوم داده و هوش مصنوعی ، سلول های بنیادی و سلامت شناختی ، سلامت شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد علوم شناختی از فناوران ایرانی خارج از کشور دعوت به همکاری کرد

ستاد علوم شناختی از فناوران ایرانی خارج از کشور دعوت به همکاری کرد