مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-01بين الملل

فلسطینی ها در مقابل احیای توافق اسلو 14 خواسته را برای عربستان مطرح کردند


یک روزنامه عبری زبان مدعی شد که یک رهبر فلسطینی در رام الله در گفتگویی با القدس العربی از تمایل ریاض به عادی سازی با رژیم صهیونیستی بدون پایبندی به ابتکارعمل صلح عربی سال 2002 سخن گفت.

- یک روزنامه عبری زبان مدعی شد که یک رهبر فلسطینی در رام الله در گفتگویی با القدس العربی از تمایل ریاض به عادی سازی با رژیم صهیونیستی بدون پایبندی به ابتکارعمل صلح عربی سال 2002 سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان هاآرتص امروز (یکشنبه) مدعی شد، بر خلاف آنچه شنبه در مطبوعات عربستانی درباره پایبندی ریاض به ابتکارعمل صلح عربی نوشته شده و اینکه عربستان در این مورد با دقت گام برمی دارد و عجله ای در زمینه عادی سازی با تل آویو ندارد، سه منبع در خاورمیانه که از مذاکرات محرمانه مطلع هستند، اعلام کردند، عربستان مصمم است در مقابل عادی سازی روابط خود با اسراییل، به ائتلافی نظامی با آمریکا برسد؛ حتی اگر اسراییل به فلسطینی ها امتیازی ندهد .

هاآرتص به نقل از آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نوشت، شروط فلسطینی ها در توافق با عربستان و اسراییل بسیار اساسی است و به گام هایی در مسیر راه حل دودولتی سوق خواهد داد، از نظر دولت جو بایدن هم توافق یاد شده باید شامل پیشروی به سوی این راه حل باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطینی ها در مقابل احیای توافق اسلو 14 خواسته را برای عربستان مطرح کردند

فلسطینی ها در مقابل احیای توافق اسلو 14 خواسته را برای عربستان مطرح کردند