مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 16:512023-10-06سياسي

تاکید بر وحدت و همدلی تا انتقاد از کمبود معلم در نماز جمعه های امروز کشور


خبرگزاری فارس، سردبیری استان ها؛ ائمه جمعه سراسر کشور امروز جمعه به ایراد خطبه های نماز جمعه پرداختند که در ادامه به برخی از سخنان آنان اشاره می شود.

قم آیت الله سعیدی: رمز تمام گرفتاری های کشورهای اسلامی اختلاف کلمه است آیت الله سید محمد سعیدی، امام جمعه قم در خطبه های نمازجمعه این هفته قم( 14 مهرماه) که در مصلای قدس برگزار شد، با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) وحدت را رمز پیروزی دانستند، اظهار کرد: امام خمینی(ره) به مسلمانان عالم اعلام کردند که رمز تمام گرفتاری های کشورهای اسلامی اختلاف کلمه و عدم هماهنگی و رمز پیروزی آنان وحدت کلمه و ایجاد هماهنگی است و ایشان با صراحت حکم شرعی دادند که واجب است بر مسلمین که با هم باشند.

وی گفت: اختلاف افکنی همیشه ریشه در درون ندارد؛ بلکه دشمنان و مخالفان یک امت مترصد فرصتی هستند که اختلاف افکنند و سود ببرند، دشمنان اسلام، مستکبران، صهیونیست ها و مرتجعین هستند که از آن ها به اسلام آمریکایی و انگلیسی یاد شده و مهم ترین خط عملیاتی خود را ایجاد تفرقه بین مسلمین و دوقطبی کردن جهان اسلام و نابودکردن راهبرد وحدت قرار داده اند.

امام جمعه قم تأکید کرد: ما با رهبری مقام معظم رهبری و مردم هوشیار با حفظ و تداوم ارتباط با کشورهای منطقه به خصوص کشورهای اسلامی دست متجاوزان را قطع و تلاش خواهیم کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر وحدت و همدلی تا انتقاد از کمبود معلم در نماز جمعه های امروز کشور

تاکید بر وحدت و همدلی تا انتقاد از کمبود معلم در نماز جمعه های امروز کشور