مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-09سياسي

مسئولیت سنگین دانشگاهیان در مقابله با جنگ شناختی


رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به این که نقش دانشگاهیان در دفاع مقدس یکی از مباحث بسیار ارزشمند است، گفت: دانشگاهیان در تمامی عرصه ها نقش بسزایی داشته و امروز هم در مقابله با جنگ شناختی وظایف سنگینی بر عهده دارند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به این که نقش دانشگاهیان در دفاع مقدس یکی از مباحث بسیار ارزشمند است، گفت: دانشگاهیان در تمامی عرصه ها نقش بسزایی داشته و امروز هم در مقابله با جنگ شناختی وظایف سنگینی بر عهده دارند.

علی اصغر فاتحی فر در نشست تخصصی نقش دانشگاهیان آذربایجان شرقی در دفاع مقدس که به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان برگزارشد، با بیان این که با بررسی متخصصان جنگ درمی یابیم که بسیاری از شهدای بزرگوار از دل دانشگاه بیرون آمده اند که شهید پورشریفی تنها یک نمونه ی آن است، ادامه داد: شهید پورشریفی پل شناور خیبر را به طول 13 کیلومتر ساخت که آمریکایی ها از طراحی آن در شگفت مانده بودند.

وی با تاکید بر این که دانشگاهیان همواره در خط مقدم دفاع بودند و امروز نیز باید به عنوان پیش قراولان مقابله با جنگ شناختی فعال باشند، یادآور شد: جنگ شناختی از جمله جنگ های سخت بوده و میدان عملیات دشمن در ذهن انسان هاست که این معادله تکلیف دانشگاهیان را مض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت سنگین دانشگاهیان در مقابله با جنگ شناختی

مسئولیت سنگین دانشگاهیان در مقابله با جنگ شناختی