مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-22اقتصادي

افتتاح پست برق جدید 15 مگاواتی شهرک صنعتی اسدآباد ظرف یک ماه آینده


مدیر شهرک صنعتی اسدآباد از افتتاح و بهره برداری پست برق جدید 15 مگاواتی شهرک صنعتی این شهرستان ظرف یک ماه آینده خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر شهرک صنعتی اسدآباد از افتتاح و بهره برداری پست برق جدید 15 مگاواتی شهرک صنعتی این شهرستان ظرف یک ماه آینده خبر داد.

سجاد رضایی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: به منظور ارتقاء و افزایش ظرفیت توان برق شهرک صنعتی شهرستان پروژه پست برق جدید شهرک صنعتی که یک پروژه 20 ساله بود، با پیگیری های مسئولان اعتبار آن تأمین و به پروژه تزریق شد و در حال حاضر این طرح دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با بیان اینکه با اتمام دیوارکشی، پروژه فوق به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: ظرفیت فعلی توان برق شهرک صنعتی اسدآباد تنها 5.

5 مگاوات است که با بهره برداری و افتتاح پست برق جدید ظرفیت به 20 مگاوات افزایش پیدا خواهد کرد.

رضایی با اشاره به اینکه این پست برق جدید قابلیت اضافه شدن تا 60 مگاوات را دارد، خاطرنشان کرد: میزان ظرفیت توان برق فعلی شهرک صنعتی برای جذب سرمایه گذاران جدید در این شهرک دیگر پاسخگو نبود و خوشبخانه با راه اندازی پست برق جدید به عنوان یکی از زیرساخت های اساسی شرایط بسیار مناسبی را در این شهرک ایجاد می کند و فراهم کردن زیرساخت ها در شهرک صنعتی موجب موفقیت هر چه بیشتر ما در توسعه اقتصادی منطقه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پست برق جدید 15 مگاواتی شهرک صنعتی اسدآباد ظرف یک ماه آینده

افتتاح پست برق جدید 15 مگاواتی شهرک صنعتی اسدآباد ظرف یک ماه آینده