مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-14سياسي

سردار مجتبی فدا: فرهنگ مقاومت، دشمنان را با شکست روبرو کرده است


فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان( عج) استان اصفهان گفت: فرهنگ مقاومت امروز در دل ملت های منطقه گسترش یافته است و دشمنان در همه عرصه ها با شکست روبرو شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در همایش بازنشستگان و پیشکسوتان مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی آبرو، عظمت و بزرگی ملت ایران را به ما برگردانند، اظهارداشت:  قبل از انقلاب عزت و شرف ما زیر چکمه های مستشاران خارجی بود لگدمال می شد تاجایی که روزی که محمد رضا داشت از کشور فرار می کرد ارتشبد قره باغی به او می گوید نمی شود در کشور بمانید کسی که شاه ایران بود  پاسخ می دهد که توصیه سفیر آمریکاست که چند روزی به مسافرت بروم.

وی افزود: نخبگان نظامی ما باید زیر دست این مستشار قرار می گرفتند که بدون اجازه او حق استفاده از تجهیزات را نداشتند آمریکایی ها دوست دارند برگردند به همان دوران و همه توطئه هایی که برعلیه ما در این چهل اندی سال رغم زدند برای همین است.

فدا خاطر نشان کرد : دوران دفاع مقدس که یک نورانیت نسبت به این چهل سال دارد ما را به عزت بزرگی رساند که امام (راحل) وعده آن را به ما داد و آن اینکه اسلام ابرقدرت ها را به زیر خواهد کشاند و پرچم اسلام بر قلل مرتفع به اهتزاز در خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مجتبی فدا: فرهنگ مقاومت، دشمنان را با شکست روبرو کرده است

سردار مجتبی فدا: فرهنگ مقاومت، دشمنان را با شکست روبرو کرده است