مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-19بين الملل

مومنی راد: باید ایستاد و نشان داد که معترض به جنایت نسل کشی هستیم


دانشیار حقوق بین الملل دانشگاه تهران با محکوم کردن رژیم صهیونیستی اعلام کرد هر اقدامی که برای ظلم و ستم و تجاوز باشد در هرجای دنیا محکوم است و ما نباید سکوت کنیم بلکه باید در راهپیمایی ها شرکت کنیم و به سازمان بین الملل نشان دهیم که به نسل کشی ها معترض هستیم.

-  احمدمومنی راد دانشیار حقوق بین الملل دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: در ابتدا بایدبابت عملیات طوفان الاقصی تبریک بگوییم و بابت حادثه بیمارستان المعمدانی و تعداد شهدا غزه و فلسطین تسلیت بگوییم و آرزوی غفران برای شهدا و سلامتی برای بیماران داریم.

وی با بیان اینکه موضوع فلسطین موضوعی است که 75 سال است که مردم جهان با آن مواجه هستند، افزود: اگر شما عملکرد رژیم صهیونیست را ببینید، مملو از جنایت های کودک کشی، اشغال و تخریب اموال، نسل کشی و جنایت جنگی علیه بشریت است.

مومنی راد خاطر نشان کرد: متاسفانه نهاد های سازمانی و بین المللی به ویژه سازمان بین الملل که وظیفه اصلی آن ها حفظ صلح و امنیت بین المللی است در این سال ها مرتکب ترک فعل شده اند، این اقدام که بیمارستان محل امن برای افراد را مورد هدف قرار دادند و مسؤولان رژیم جعلی صهیونیست اعلام می کنند که اینها حیوانات انسان نما هستند و باید کشته شوند بسیار ددمنشانه  است و شاهد این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مومنی راد: باید ایستاد و نشان داد که معترض به جنایت نسل کشی هستیم

مومنی راد: باید ایستاد و نشان داد که معترض به جنایت نسل کشی هستیم