مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-03سياسي

هنر ناب ترین ابزار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است


مدیرکل بنیادشهید وامورایثارگران لرستان گفت: هنر به عنوان بزرگ ترین، بهترین، ناب ترین ابزار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهضت دفاع مقدس است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیادشهید وامورایثارگران لرستان گفت: هنر به عنوان بزرگ ترین، بهترین، ناب ترین ابزار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهضت دفاع مقدس است.

حجت الاسلام هیبت اله هاشمی در حاشیه آیین افتتاحیه دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار(نوای مهر) درگفت وگو با ایسنا با تبریک میلاد مسعود حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: اوج پیام این رویداد فرهنگی شناسایی و معرفی ظرفیت هایی که در لرستان است تا همه بدانند در این استان چه ظرفیتی نهفته است.

وی پیام دیگر این رویداد را مهمانوازی استقبال مردمان دیار لرستان دانست و گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هنر به عنوان بزرگ ترین، بهترین، ناب ترین ابزار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهضت دفاع مقدس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار(نوای مهر) روز سه شنبه 11 مهر همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) و امامصادق(ع) با حضور گروه های موسیقی داخلی و خارجی در خرم آباد آغاز و پنج شنبه 13 مهرماه با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر ناب ترین ابزار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

هنر ناب ترین ابزار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است