مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:152023-09-23سياسي

وضعیت پروژه های عمرانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بسیار مطلوب است


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استان کرمانشاه در حوزه تکمیل پروژه های عمرانی در بین استان های کشور وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه؛سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد در نشست با کارکنان اداره فرهنگ و اسلامی استان اظهار کرد: کرمانشاه دیار صلابت و اقتدار ایران زمین در هشت سال دوران دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مرصاد رمز جاودانگی پایداری کرمانشاهیان است.

مردم ایران، کرمانشاه را با مرصاد و مرصاد را با کرمانشاه می شناسند؛ شما نماد و الگوی غیرت و همیت در ایران اسلامی بوده و مردمی هستید که در  عملیات مرصاد، بساط جریان نفاق و التقاط را در ایران برچیدید و فروغ تو خالی جاویدان را برای همیشه بی فروغ و خاموش کردید.

وی با بیان اینکه من برای حل مسائل و مشکلات همکارانم در استان خدمتتان رسیدم افزود:  در دنیای امروز بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی است.

سرمایه انسانی به عنوان باارزش ترین منابع هر مجموعه به آن سازمان معنا و مفهوم می بخشد و زمینه تحقق اهداف سازمانی را فراهم می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: رشد و توسعه سازمان ها و در پی آن جامعه و کشور، در گرو استفاده صحیح از سرمایه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پروژه های عمرانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بسیار مطلوب است

وضعیت پروژه های عمرانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بسیار مطلوب است