مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-15سياسي

نگاه کلان و چندبعدی دانشجو برای بررسی مشکلات ضروری است


مدیر سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها، نگاه کلان و چندبعدی دانشجو برای بررسی مشکلات ضروری است، گفت: یک دانشجو باید با دید چند بعدی و ناظر در تمام ابعاد یک مسئله اقدام به ارائه نظر و راهکار کنند تا بتواند در مسیر خود موفقیت را کسب کند.

- ایسنا/هرمزگان مدیر سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها، نگاه کلان و چندبعدی دانشجو برای بررسی مشکلات ضروری است، گفت: یک دانشجو باید با دید چند بعدی و ناظر در تمام ابعاد یک مسئله اقدام به ارائه نظر و راهکار کنند تا بتواند در مسیر خود موفقیت را کسب کند.

مهدی عباسی مهری در گردهمایی تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان هرمزگان که در سالن فرهنگ دانشگاه هرمزگان برگزار شد، دانشگاه را سنگر دانست و اظهار کرد: دانشگاه در شرایط امروزی جامعه وظیفه و مسئولیت مهمی را بر عهده دارند و می توانند در جریان سازی، اقناع و ایجاد گفتمان های واحد در کشور نقش مهم و اساسی ایفا کنند.

وی، با اشاره به ارتقاء ابعاد شخصیتی دانشجو در دوران تحصیل، بیان کرد: دانشجویان باید قدر این دوران طلایی دانشگاه را بدانند و سعی کنند در این دوران فعالیت های تشکیلاتی را آغاز کنند تا بتوانند در آینده نقش مهمی را در جامعه ایفا کنند.

مدیر سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها، ضمن تاکید بر لزوم وجود نگاه تحول خواهانه در میان دانشجویان، خاطرنشان کرد: فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه کلان و چندبعدی دانشجو برای بررسی مشکلات ضروری است

نگاه کلان و چندبعدی دانشجو برای بررسی مشکلات ضروری است