مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 22:152023-09-23سياسي

جشن فارغ تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت در جشن فارغ تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهارداشت: - با حضور جمعی از مسئولان هشتمین جشن فارغ تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت در جشن فارغ تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهارداشت: در آموزش  و طلب علم فارغ تحصیلی نیست، همیشه طلب دانش در زندگی وجود دارد، این مرحله، ورود به مقاطع بالاتر است.

 وی افزود: علم تمام شدنی نیست، بلکه مراحلی از دانش است که انسان به دست می آورد تا جایی که به این نتیجه میرسد معلومات او در مقابل مجهولات عالم بسیار اندک است.

امام جمعه جیرفت گفت: باید در کنار آموختن، علم و دانش مهارت های دیگر زندگی به ویژه خوب زیستن را هم بیاموزیم و هنر درست زندگی کردن و رفتار صحیح با دیگران به موازات تحصیل مورد توجه باشد.

* آموختن از بهترین مراحل زندگی استدر ادامه ذبیح الله اعظمی، نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در کنار مسئولان دانشگاه تلاش کردیم، زمینه فراهم کردن، زیرساخت های لازم در دانشگاه در ردیف بودجه قرار بگیرد که در حال حاضر پروژ هایی مانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن فارغ تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد

جشن فارغ تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد