مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 18:202023-09-27سياسي

لزوم تحقق مسئولیت اجتماعی پتروشیمی ها در قبال مردم


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر عمل به مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی ها اظهار داشت: توجه به جامعه نشان از عقلانیت مدیریتی و مراعات پدافند غیر عامل است.

- به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر چهارشنبه در دیدار مدیرعامل پتروشیمی خارگ اظهار داشت: صنعت انرژی هیدروکربنیک نقش مهمی در تولید ثروت و قدرت فرا ملی برای کشور دارد و اگر صنعت پتروشیمی با تنوع محصولاتی که دارد نداشتیم، دچار بحران می شدیم اما با توسعه ای که پتروشیمی پیدا کرد و تولیداتی که نوعاً استراتژیک هست، باعث شد هم درآمدزایی کشور بالا رود و هم قدرت تأثیرگذاری بین المللی ما افزون شود.

امام جمعه بوشهر افزود: پتروشیمی به عنوان صعنت پایین دستی نقش مهمی در مدیریت نظام ایفا می کند و هراندازه بتوانیم تولید را اضافه و مدیریت بازرگانی و تولید با رعایت استانداردها و نیز نوآوری الکترونیک و توسعه حرفه ای منابع انسانی داشته باشیم می توانیم تحولی را ایجاد کنیم و این مساله سبب می شود تا کیفیت تولید بالا می رود و هم مدیریت بازرگانی بهتر شود و از جهتی درآمد ارزی ما بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه پتروشیمی خارگ سابقه طولانی و ویژگی های خاص دارد بیان داشت: این پتروشیمی یکی از متفاوت ترین پتروشیمی های ایران است به همین دلیل تأمین و نگهداری آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تحقق مسئولیت اجتماعی پتروشیمی ها در قبال مردم

لزوم تحقق مسئولیت اجتماعی پتروشیمی ها در قبال مردم