مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:202023-09-30سياسي

کرمانشاه نیازمند «سازندگی» است


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه نسبت به سایر استان هایی که در معرض جنگ بودند، نیاز بیشتری به سازندگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه  امروز در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه شهر کرمانشاه، اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در جایگاه مناسبی از موفقیت و پیشرفت قرار گرفته است.

  وی افزود: این پیشرفت موجب شده دوستان و دشمنان نگاه ویژه ای به ایران اسلامی داشته باشند لذا در پروژه های کشور نیازی به کارشناس خارجی نداریم که این مسئله دشمنان را ناراحت کرده است.

  فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه خودکفایی یکی از دلایلی است که قرارگاه خاتم توسط بیگانگان تحریم شده، تصریح کرد: ایران جزء 6 الی هفت کشور برتر دنیا در احداث سد است و این خودباوری را نظام جمهوری اسلامی ایران و امام خمینی (ره) به ما آموختند.

  وی تشریح کرد: نخستین اقدام قرارگاه خاتم ایجاد سد کرخه بود در حالی که دشمنان به ما دیکته کرده بودند که نمی توانیم اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانستن را آموختیم.

  ریحانی عنوان کرد: به عنوان مثال باید 8 هزار و 500 کانتینر 16 متری را در کمتر از 2 ماه می ساختیم اما در کمتر از 50 روز 20 الی 30 کارگاه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه نیازمند «سازندگی» است

کرمانشاه نیازمند «سازندگی» است