مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-15سياسي

برگزاری اولین آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی در کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، فاطمه السادات سجادی معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی کرمان گفت: در این آزمون 25 نفر از دانشجویان سال آخر دندانپزشکی برای اولین بار با هدف سنجش میزان مهارت بالینی آنان با نظارت نماینده دبیرخانه شورای تخصصی دندانپزشکی .

- معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی کرمان گفت: اولین آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی به صورت متمرکز و همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، فاطمه السادات سجادی معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی کرمان گفت: در این آزمون 25 نفر از دانشجویان سال آخر دندانپزشکی برای اولین بار با هدف سنجش میزان مهارت بالینی آنان با نظارت نماینده دبیرخانه شورای تخصصی دندانپزشکی و حضور مسئولان و اساتید رشته های مختلف دندانپزشکی در دو بخش آزمون کتبی و عملی برگزار شد.

او افزود: مرحله اول این آزمون به صورت تئوری روز نهم مهرماه سال جاری در مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد و 25 نفر از دانشجویان واجد شرایط که موفق به کسب نمره قبولی شده اند به این مرحله راه یافتند.

سجادی درباره شیوه برگزاری این آزمون گفت: آزمون صلاحیت بالینی دوره دکتری عمومی دندانپزشکی به صورت همزمان و متمرکز در مراکز صلاحیت بالینی دندانپزشکی در مناطق آمایشی کشور و به روش س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی در کرمان

برگزاری اولین آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی در کرمان