مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-18بين الملل

روایت فارس از فریاد خشم دانشگاهیان ایران بر سر جنایتکاران


هولناک ترین اتفاق در غزه رقم خورد و رژیم صهیونیستی بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد؛ دانشگاهیان ایران نسبت به این جنایت واکنش ها و اعتراضاتی داشته اند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،  بیش از 10 روز از عملیات طوفان الاقصی و اوج گرفتن جنگ بین حماس و رژیم صهیونیستی می گذرد و روزهای کابوس وار غزه نگاه ها در دنیا را به سمت خود جلب کرده است.

شب گذشته اما شاید هولناک ترین اتفاق طی روزهای اخیر در غزه رقم خورد، آنجا که رژیم صهیونیستی، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

طبق اخبار اعلام شده در این اتفاق تاکنون 1000 نفر به شهادت رسیده یا زخمی شده اند، این اتفاق با واکنش های فوری در ایران و دیگر نقاط دنیا همراه شد.

مقامات رژیم صهیونیست ساعاتی پس از اعلام خبر بمباران بیمارستان المعمدانی و پس از اینکه واکنش های جهانی نسبت به این جنایت جنگی گسترده شد، مدعی شدند این بیمارستان به اشتباه با موشک های حماس مورد اصابت قرار گرفته است.

این در حالی است،که شدت انفجار به حدی قوی بوده که بسیاری از ناظران می گویند موشک های ابتدایی حماس فاقد چنین قدرت انفجاری هستند و ادعای اسراییل برای فرار از پذیرش مسؤولیت چنین جنایتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فارس از فریاد خشم دانشگاهیان ایران بر سر جنایتکاران

روایت فارس از فریاد خشم دانشگاهیان ایران بر سر جنایتکاران