مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-22اقتصادي

26 درصد تسهیلات بانک ها به اشتغال پرداخت شد


معاون عملیات پولی و اعتباری بانک مرکزی گفت: در 6 ماه اول امسال 26 درصد تسهیلات بانکها به صورت خرد و برای اشتغال پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، آیت ابراهیمی امروز در مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی گفت: همکاران من در شبکه بانکی تکلیف شرعی خود می دانند که نسبت به تکالیف ایجاد شده برای ایجاد اشتغال با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) عمل کنند بگونه ای که سال گذشته 21 هزار میلیارد تومان منابع قرض الحسنه از طریق کمیته امداد به متقاضیان پرداخت شد.

وی گفت: سال گذشته 400 هزار فرصت شغلی از طریق تسهیلات اشتغال و کمیته امداد ایجاد شد و بانک سپه به میزان 150 درصد منابع قرض الحسنه خود را تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی پرداخت کرده است.

ابراهیمی گفت: کار بزرگ ایجاد 400 هزار شغل است که با هنر کمیته امداد و نظام اعتباردهی بانک ها انجام شده است و همه کارهایی که در کمیته امداد انجام می شود به عنوان باقیات الصالحات برای همکاران ما در شبکه بانکی می ماند.

مدیرعامل بانک سپه همچنین از همکاری بانک مرکزی در اختصاص منابع برای اشتغال در کمیته امداد تشکر کرد.

در این مراسم ولی اسماعیلی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس هم گفت:  این کمیسیون آمادگی دارد قوانینی که برای تسهیل در ایجاد اشتغال در کمیته امداد لازم است را تصویب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 درصد تسهیلات بانک ها به اشتغال پرداخت شد

26 درصد تسهیلات بانک ها به اشتغال پرداخت شد