مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:162023-09-23سياسي

تلفیق همگن ایده های علمی و معنوی در رویداد ملی نما


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان با بیان اینکه همه ایده های ارائه شده در رویداد ملی «نما» وجه مشترکی در مؤلفه های خدایی و قرآنی داشتند، - ایسنا/گلستان رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان با بیان اینکه همه ایده های ارائه شده در رویداد ملی نما وجه مشترکی در مؤلفه های خدایی و قرآنی داشتند، افزود: باید برای بسط و گسترش فرهنگ کار تیمی، باید به سمت بومی سازی ایده ها در سراسر کشور حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین امین قرایی در گفت وگو با ایسنا به میزبانی شایسته و متفاوت دست اندرکاران استان گلستان از رویداد ملی نما اشاره و اظهار کرد: یکی از ویژگی های بارز این رویداد خرد جمعی بود که خداوند متعال هم بر کارهای جمعی و شورایی در قرآن کریم تأکید کرده است.

وی گردهم آمدن جوانان از فرهنگ های مختلف را از دیگر ویژگی های این رویداد عنوان کرد و گفت: قطعاً این جوانان از افراد مجرب، تحصیل کرده و با علم و آگاهی بالا هستند که می توانند با ارائه ایده های جدید قابل اجرا، گره های کشور را در برخی حوزه ها باز کنند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان با اشاره به اینکه بسیاری از مسایل در اینگونه رویدادها و کمپ های علمی حل می شود، ادامه داد: آنچه که این رویداد را نسبت به سایر گونه های کارهای گروهی متمایز کرده، ارائه ایده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفیق همگن ایده های علمی و معنوی در رویداد ملی نما

تلفیق همگن ایده های علمی و معنوی در رویداد ملی نما