مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-10بين الملل

بلینکن از آمادگی آمریکا برای کمک به تل آویو در زمینه آزادی «گروگان ها» خبر داد


وزیر خارجه آمریکا در گفت وگوی تلفنی با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از آمادگی واشنگتن برای کمک به آزادی اسرای تحت کنترل حماس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه آمریکا از رایزنی تلفنی آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در شامگاه دوشنبه خبر داد.

وزارت خارجه آمریکا گفته این مکالمه تلفنی در راستای حمایت از اسراییل در دفاع از خود در برابر حملات نیروهای حماس انجام شده است.

براساس گزارش شبکه سی ان ان، بلینکن ضمن ابراز همدردی با صهیونیستها بر تلاشهای آمریکا برای آزادی گروگانهای اسراییلی که به دست نیروهای حماس اسیر شده اند تاکید کرد.

طبق گفته مقامات صهیونیستی، رزمندگان مقاومت حماس بیش از 100 نفر را اسیر کرده اند که در میان آنها اتباعی از برزیل، مکزیک و دیگر کشورها حضور دارند و جو بایدن رییس جمهور آمریکا نیز گفته احتمال اینکه اتباع آمریکایی نیز در میان آنها باشند وجود دارند.

سی ان ان افزود: وزیر خارجه آمریکا همچنین با کاترین کولنا وزیر خارجه فرانسه گفت وگو کرده و از تلاشهای پاریس و بروکسل در زمینه اهداف غربی در برابر خشونتهای حماس تقدیر کرده است.

ابوعبیده سخنگوی گردان های عزالدین القسام گفته در حملات هوایی شب گذشته و امروز به منطقه غزه، چهار نفر از اسرای دشمن صهیونیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن از آمادگی آمریکا برای کمک به تل آویو در زمینه آزادی «گروگان ها» خبر داد

بلینکن از آمادگی آمریکا برای کمک به تل آویو در زمینه آزادی «گروگان ها» خبر داد