مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 04:002023-10-15بين الملل

آمریکا اعزام ناو هواپیمابر «آیزنهاور» به مدیترانه را تایید کرد


وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که دستور اعزام دومین ناو هواپیمابر به دریای مدیترانه را داده است.

- آمریکا اعزام ناو هواپیمابر آیزنهاور به مدیترانه را تایید کرد وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که دستور اعزام دومین ناو هواپیمابر به دریای مدیترانه را داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از الجزیره، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی گفت: دستور دادم که ناو هواپیمابر آیزنهاور به سمت شرق دریای مدیترانه حرکت کند.

وی تاکید کرد که اعزام دومین ناو هواپیمابر بخشی از تلاش های ما در راستای مقابله با اقدامات خصمانه علیه رژیم صهیونیستی و یا گسترش دایره جنگ است.

وزیر دفاع آمریکا هم چنین خاطرنشان کرد که افزایش استقرار نیروهای ما نشان دهنده پایبندی قاطع به دفاع از امنیت رژیم صهیونیستی و هم چنین عزم ما به بازدارندگی هر کشور و یا طرفی است که به دنبال گسترش جنگ با این رژیم است.

اخیرا روزنامه وال استریت ژورنال اعلام کرد، آمریکا به دنبال تقویت نیروی دریایی خود در نزدیکی سرزمین های اشغالی است و در همین راستا ناو هواپیمابر دوایت آیزنهاور از اقیانوس اطلس به سوی مدیترانه راهی شده است.

این روزنامه هم چنین نوشت، این اقدام در پی اظهار نظر جان کربی، سخنگوی پنتاگون صورت گرفت که گفته بود این ناوگروه هواپیمابر در صورتیکه در منطقه به آن نیاز باشد، در دسترس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا اعزام ناو هواپیمابر «آیزنهاور» به مدیترانه را تایید کرد

آمریکا اعزام ناو هواپیمابر «آیزنهاور» به مدیترانه را تایید کرد